Wednesday, December 1, 2010

seremban jom!! ;)

hehe..kali ni g jalan2 jap ke seremban n tampin..hoho susa gak nk 
pinjam keta..dugaan banyak sangat..
takkan la nak g seremban naek moto kan? Ok je kot, 
tapi kalu ramai2 susa..x sronok..hehe
Ni rombongan nak g kenduri kawen kakak kawan aku..
last2 minit ramai yang cancel..tinggal la brape kerat je ni..
ok la tu..da la dak2 u semua da balik..
nak jadik cite, pagi2 aku bangun da basuh keta, punya la susa nak mintak pinjam..tu yang semangat tu.. =P
tapi mse brenti kat RnR syok2 tengok orang terlanggar lak tembok! 
Aduy..abes reputasi gua..haha
Da la keta pinjam, jahanam lak..aduyaii~ >.<

 Sket je kan? haha..Tak pasal2 susa lak nak pinjam lagi pasni..hoho
kalu x, aku ingat nak ganti je ngan spoiler..kasi kabur sket mata akak aku..haha

Ok2..abes dah. Ni citer da sampai tampin lak. Amek apah, member aku..pastu baru gerak g seremban lak. Odw tu sepanjang jalan hujan lebat..siap angin2. Kalu la keta tu mcm kapal Wonderpet..
gembira aku..haha "Wonderpet, Wonderpet, kami datang.." ahahaha
Sampai2 hujan, naseb baek da renyai. Orang da siap kemas da pon..
Tapi layanan memang ekslusif la..hehe VIP dari Johor la kot.. ;P

 G cari2 hadiah kat Giant Seremban, naseb jumpe. Sambar je..balut dalam keta..


 Siap tapaw..hehe


  Mase balik singgah uma apah..anta dak ni balik..mata aku pon da puyeng~
 

 Kembar..hehe najma n najwa

buah hati.. hehe
c ya~ \(>.<)/











No comments:

Post a Comment